בניית אתר לטכנאי מזגנים

בעל עסק של טכנאי מזגנים בחיפה ? להלן מספר טיפים קלים לבניית אתר לעסק שלך:

בניית אתר לטכנאי מזגנים

עיצוב ומערך שנראים טוב וקלים לשימוש

אתר שקשור למערכות חימום ומיזוג אוויר צריך לעבור אופטימיזציה ולהיראות טוב בכל המכשירים – בלי זום. מבקרי האתר יקבלו רושם בשנייה הראשונה שהם נכנסים. עיצוב הוא פקטור חשוב ברושם והוא יכול ליצור מכירה או להרוס אותה. האתר גם צריך להיות קל לשימוש ולניווט.

כללו בפנים את האלמנטים החשובים

יש לכם בערך 10 שניות להשיג את תשומת הלב של כל מבקר באתר וללמד, לעודד ואז לגרום להם להיות לקוחות פוטנציאליים. זה אומר שצריך שיהיו לכם את כל האלמנטים החשובים הבאים:

ספרו את הסיפור שלכם. בנו עמוד באתר שמציין את ההיסטוריה של החברה ומסביר את המשימות והערכים שלכם. לקוחות רוצים לעשות עסקים עם אנשים שהם אוהבים וסומכים עליהם, אז ספקו להם תוכן נהדר שיעזור למבקרים באתר להכיר אתכם ואת הצוות.

קריאה לפעולה. זה נשמע פשוט, אבל הקריאה לפעולה לרוב זוכה להתעלמות. בדיוק כמו שלא כדאי לעזוב שיחת מכירות בלי מכירה, קריאה לפעולה מנחה מבקרים לבצע את הפעולה הרצויה, מה שמוכח כמעלה אחוזי מכירות. כללו בכל דף באתר שלכם קריאה ברורה לפעולה, שמעודדת מבקרים להתקשר או לקבוע שירות במיידי.

תמונות נעימות למראה. השתמשות בצילומים טובים ותמונות נאות על מנת לשמר את הלקוחות שלכם. זה ייתן לאתר שלכם מראה מושך ומקצועי.

מידע ליצירת קשר. המבקרים באתר לרוב נמצאים במצב בהול עם תנור/מזגן/מחמם מים שבור. מספר הטלפון של החברה וכתובת האי-מייל הם קריאה לפעולה גדולים וצריכים להיות מוצגים בכל דף. אם אתם מציעים שירות 24/7/365, המידע הזה צריך להיות תמיד מוצג ומונחה.

מידע על מוצרי מערכות חימום ומיזוג אוויר ושירותים

עם התקדמות הטכנולוגיה, תנורים, מזגנים ומוצרי חימום ומיזוג אוויר נוספים מתפתחים ומשתנים. חשוב לספק מידע מפורט לגבי כל מוצר, לרבות פיצ'רים, יתרונות, דירוגים, יעילות, גודל וכדומה בשביל שלקוחות יבינו את האפשרויות שלהם ויעשו בחירות שקולות. אפשרויות שירות ויידוע לקוחות פוטנציאליים לגבי איך התהליך שלכם עובד (זמן הגעה משוער, אחריות וכדומה) גם הם חשובים.

בנו את האתר שלכם עם מחשבה על SEO

האתר שלכם לא יועיל לכם אם אין בו מבקרים. כל התוכן באתר צריך להיכתב עבור קהל היעד שלכם וגם עבור מנועי החיפוש הגדולים (גוגל, יאהו, בינג). חשוב לוודא שכל דף באתר שלכם מתמקד בביטוי או מילת מפתח אחת, אם המצב אפשרי. אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש תעזור להבטיח שיהיה קל למצוא את האתר שלכם ויעזור לבנות נוכחות אינטרנטית חזקה.

גוגל אוהב הרבה תוכן מקורי באיכות גבוהה. כשאתם כותבים תוכן, כתבו לגבי נושאים שרלוונטיים לעסק שלכם ולצרכים של הלקוחות שלכם. בנוסף, מומלץ שהאתר שלכם ייטען מהר ויהיה מתאים לצפייה בטלפון הנייד. אם האתר שלכם נטען לאט ולא מתאים לטלפונים חכמים, המבקרים ילכו לאתר אחר – ואתם עלולים לאבד הרבה לקוחות פוטנציאליים.

מדדו את המאמצים שלכם

אתם צריכים שתהיה לכם היכולת לומר האם האתר שלכם מועיל או לא באמצעות מדידת המאמצים שלכם. Google Analytics הוא הדרך הטובה ביותר למדוד את המאמצים של האתר שלכם, ובנוסף זה בחינם. המדידה תמיד מקושרת למטרות שלכם בחברה. הגדירו את המטרות שלכם והתוצאות הכמותיות וקבעו לעצמכם כמה שעות בחודש שבהן אתם בודקים את ההצלחה של האתר שלכם. השתמשו בזמן זה בשביל לשקול רעיונות חדשים ולמצוא מקומות לשיפור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *